ویژگی های اسپلیتر ۲ پورت VGA

بازنشر محتواهای خوب فارسی در مورد تکنولوژی و مهندسی

ویژگی های اسپلیتر ۲ پورت VGA

اسپلیتر ۲ پورت VGA، ابزاری است که به منظور اتصال به دستگاه‌های مختلف با قابلیت نمایش فایل‌های ویدئویی از جمله مانیتور و پروژکتور طراحی شده است. اگر قصد خرید اسپلیتر ۲ پورت VGA را دارید از همینجا اقدام کنید. اگر خودتان قیمت بگیرید متوجه میشوید که قیمت اسپلیتر 2 پورت VGA ارزان تر است. پس چرا پول بیشتری دهید؟

اسپلیتر VGA دو پورت مدل VGA-2002 از شرکت پی نت، ابزاری حرفه‌ای است که سیگنال‌های VGA را تکثیر می‌کند. این مدل، پرفروش ترین است. با استفاده از این دستگاه کارآمد، می‌توانید تصاویر VGA را گرفته و به خروجی‌های متعدد VGA تبدیل کنید. به عبارت دیگر، اسپلیتر 2 پورت VGA  قادر است دو مانیتور را به یک کیس متصل کند و هر دو را با تصویر یکسان بهره‌مند سازد. انواع اسپلیتر vga موجود است.


ویژگی های اسپلیتر ۲ پورت VGA

برای استفاده از اسپلیتر ۲ پورت VGA، نیاز به استفاده از کابل‌های یا اسپلیترهایی با کانکتورهای VGA دارید. این دستگاه دارای یک پورت ورودی با کانکتورهای VGA و یک اداپتور دار خروجی است. پورت ورودی این اسپلیتر باید به کیس رایانه متصل شود و کانکتورهای خروجی آن به مانیتور، تلویزیون یا هر دستگاه دیگری که از پورت VGA پشتیبانی می‌کند، وصل می‌شوند.

اسپلیتر 2 پورت VGA همراه با یک آداپتور برق شهری عرضه می‌شود که برای تأمین انرژی به دستگاه مورد استفاده می‌آید. شدت جریان ورودی مورد نیاز برای این اسپلیتر ۰.۵ آمپر و ولتاژ ورودی آن ۵ ولت است. مشخصات رزولوشن این دستگاه ۱۴۴۰ × ۱۹۲۰ پیکسل و پهنای باند خروجی آن ۱۵۰ مگاهرتز است. جنس بدنه‌ی این اسپلیتر از فلز بوده و در برابر خط‌ و خش مقاوم است.

ویژگی های اسپلیتر ۲ پورت VGA

The 2-port VGA splitter comes with a power adapter that is used to power the device. The intensity of the input current required for this splitter is 0.5 amps and its input voltage is 5 volts. The resolution of this device is 1920 x 1440 pixels and its output bandwidth is 150 MHz. The body of this splitter is made of metal and is resistant to scratches.

 

خرید اسپلیتر 2 پورت VGA از ورتکس با قیمت مناسب

مهم است به یاد داشته باشید که این اسپلیتر در متراژهای ده تا بیست متر مناسب است. اگر شما به یک اسپلیتر ۲ پورت VGA نیاز دارید، از همینجا اقدام به خریداری کنید. این محصول در ورتکس همراه با گارانتی به فروش میرسد.

محصولات مرتبط:  شامل اسپلیتر 1 به 4 VGA سرعت 200، اسپلیتر 1 به 8 VGA سرعت 200، اسپیلیتر 4 پورت VGA، خرید اسپلیتر 1 به 2 VGA، کابل 1 به 2 VGA و... میباشد. 

کاربرد اسپلیتر 2 پورت VGA

اسپلیتر 2 پورت VGA، وسیله‌ای است که یک خروجی تصویر را به چندین خروجی تبدیل می‌کند. با استفاده از آن، می‌توانید خروجی کارت گرافیک خود را افزایش دهید و به صورت همزمان یک تصویر را روی چندین مانیتور نمایش دهید. برای مثال، در فروشگاه‌های تلویزیون، این اسپلیتر برای پخش یک تصویر در چندین LED و LCD استفاده می‌شود. وجود این محصول در هر محیط کاری که مدام با تصویر در ارتباط است، ضروری است.

کیفیت این اسپلیتر بسیار بالا و عالی است، به طوری که رزولوشن‌های تا 1440*1920 را ساپورت می‌کند و فرمت‌های پشتیبانی شده شامل MP3 برای صدا و فرمت‌های تصویری مانند XGA، VGA، UXGA و غیره می‌باشد.

اسپلیتر دو پورت VGA، با کیفیت 200 مگاهرتز، برای مواقعی که نیاز به مشاهده همزمان تصاویر، ویدیوها، یا داده‌های پاورپوینت بر روی چندین مانیتور در کنفرانس‌ها، جلسات، یا گردهمایی‌ها دارید، بسیار مناسب است. اکنون برای خرید اسپلیتر 2 پورت VGA ورتکس را انتخاب کنید.


 

ویژگی های اسپلیتر 2 پورت VGA در قالب جدول

ویژگی های اسپلیتر 2 پورت VGA مشخصات
ابعاد ۲۸ × ۸۴ × ۱۲۰ میلی‌متر
وزن ۱۵۶ گرم
جنس بدنه فلزی
رزولوشن ۱۴۴۰ × ۱۹۲۰
پهنای باند خروجی ۱۵۰ مگاهرتز
دارای آداپتور برق شهریtel:-02188343115 -
شدت جریان ورودی ۰.۵ آمپر
ولتاژ ورودی ۵ ولت
مقاومت ۷۵ اهم
برد دستگاه ۲۵ متر
قابلیت سازگاری با مانیتورها بیش از ۹۵ درصد
قابلیت اتصال یک کامپیوتر به دو مانیتور با استفاده از درگاه‌های VGA به طور همزمان قابلیت اصلی

راه های ارتباطی با ورتکس، برای سفارش اسپلیتر 2 پورت vga در انواع مختلف
ایمیل: info@verteex.com

آدرس: تهران، ایرانشهر شمالی، خیابان آذرشهر، پلاک 5

تماس: 17-02188343115

تماس: 7-02188348206

چیزی که برای شما خریداران باید مهم باشد، گارانتی دار بودن اسپلیتر 2 پورت vga است

 


خرید اسپلیتر 2 پورت VGA همراه با گارانتی

چیزی که برای شما خریداران باید مهم باشد، گارانتی دار بودن اسپلیتر 2 پورت vga است. در دنیای امروزی، نیاز به اتصال چندین دستگاه به یک نمایشگر بیش از پیش احساس می‌شود. اسپلیتر 2 پورت VGA با گارانتی، راه حل ایده‌آلی برای این موضوع است. این محصول دارای گارانتی است و خیال شما بابت هر هزار تومانی که پرداخت میکنید، راحت میشوید.

 اسپلیتر VGA 2 پورت  شما را قادر می‌سازد تا به راحتی دو دستگاه را به یک نمایشگر VGA متصل کنید. با کیفیت تصویر فوق‌العاده و پشتیبانی از تمامی قطعات استاندارد VGA، شما می‌توانید با اطمینان از این محصول استفاده کنید. این محصولی، دارای گارانتی 12 ماهه معتبر است و  به دلیل قیمت مناسب و گارانتی معتبر، گزینه‌ای ایده‌آل برای هر فردی است که به دنبال یک اسپلیتر VGA 2 پورت با کیفیت بالا می‌باشد. پس امروز همین حالا این محصول پرکاربرد را از فروشگاه ما تهیه کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید!

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.